Jahanje
Ponudba

Domov / Jahanje / J5.1 Medvedova pot

J5.1 Medvedova pot

Pot nas popelje iz Drage pri Šentrupertu ob potoku Bistrica vse do slapa Bene. Nato nas pot vodi mimo vasi Podstrmec do kmetije Medved v Javorjah in naprej preko Nebes nazaj na izhodišče. V treh urah ježe si na poti lahko ogledamo slap Bena, proces oglarjenja na star način in slikovit razgled po mirnski dolini iz Nebes.

SHEMATSKI ZEMLJEVID
Medvedova pot se začne počasi vzpenjati po dolini iz Šentruperta mimo turistične kmetije Možina proti Dolam. Po makadamski poti se počasi vzpenjamo proti Dolam, kjer na označenem križišču krenemo desno proti Simončičevi domačiji. Nekaj sto metrov višje po markirani poti za slap Bena zavijemo desno in po gozdni poti nadaljujemo pot do Šivavčeve in Ajdiškove domačije. Makedamska pot nas vodi vse do Sedež, kjer v križišču zavijemo levo. Povzpenjamo se vse do Podlesnikove kmetije, kjer se pri skrbno vzdrževanem ponosu slovenske kulture kozolcu-toplarju podamo v hrib še proti Javorju. Na križišču za Javorje-Sedeže in Gradišče zavijemo skrajno levo in se spustimo v dolino, na naslednjem križišču zavijemo desno, kjer nas lepo urejena gozdna pot pripelje v osrčje slapa Bena. Od slapa Bena se vračamo po markirani oglarski poti vse do Javorja. Na tej poti si lahko ogledamo prikaz oglarjenja v oglarski deželi. V Javorju se lahko okrepčate in spočijete konje, na voljo pa so vam tudi suhomesnati izdelki (oglarska malica), ogledate si lahko tudi avtohtono vrsto divjadi. Od tod nas pot pelje vse do Gradišč, kjer si na Oblakovi kmetiji ogledamo izdelavo prižig, tlenje ali pa celo štoranje (razkopavanje) kope. Iz Gradišč se odpravimo po asfaltni cesti proti Ravnam nad Šentrupertom vse do križišča Šentrupert-Nebesa-Kostanjevica, tu se podamo v hrib proti Nebesom. Nekaj sto metrov višje se izognemo prometni cesti in pri peskokopu zavijemo vse do Krajškove kmetije. Za hišo se levo povzpnemo v hrib po gozdni poti, katera nas pripelje do turistične kmetije Nebesa.Iz Nebes nas pot popelje za vzletno stezo zmajarjev po že tradicionalni Steklasovi poti vse do doline Šentrupert, kjer vas sprejme kmetija Bistra.